چاپ بک لایت

چاپ بک لایت : 

بک لایت به نوعی از چاپ می ک.یند که امکان تابیده شدن نور از پشت به آن وجود دارد. در فضا های بیرونی و داخلی استفاده می شود .

بنابراین به تابلو هایی که با استفاده از نورپردازی در معرض دید مخاطب قرار میگیرند بک لایت گفته میشود .

چاپ بک لایت پلی کربنات :

دسته دیگری از انواع چاپ بک لایت، بک لایت پلی کربنات است که این متریال، متریالی شفاف و پلیمری است که در برابر ضربه و شکسته شدن مقاومت بسیار بالایی دارد. اگرچه ظاهری شبیه به شیشه دارد، اما به دلیل ویژگی های منحصر به فرد گزینه مناسبی به جای شیشه می باشد. بر روی ورق های پلی کربنات مزایای زیادی دارد زیرا قابلیت شستشو دارد و انعطاف پذیری بالایی را دارا است. از طرفی تنوع رنگ زیاد و سازگاری آن با هر نوع شرایط آب و هوایی موجب استفاده بیش از حد از این متریال برای آن شده است.

 چاپ بک لایت پارچه ای :

همانطور که اشاره کردیم  چاپ بک لایت جزو آن دسته  است که دارای انواع مختلفی می باشد. یکی از پرکاربردترین این پارچه می باشد که پارچه مورد استفاده برای این کار از ساتن است. توجه داشته باشید این نوع ها به گونه‌ ای است که تصویر و طرح مورد نظر را روی آن پارچه ای با استفاده از دستگاه فلت آن می شود و با وجود اینکه این نوع پارچه قابلیت عبور نور از خود را دارد با تابیدن نور از پشت پارچه توسط لامپ های ال ای دی یا مهتابی جلوه ای بسیار زیبا و روح انگیز به طرح داده می شود. از آنجایی که پارچه  دارای ضخامت کم و سبک بوده و همچنین در مقابل رطوبت و آب مقاوم است، مشاهده می ‌شود که در بسیاری از محیط های داخلی جهت تبلیغات و تزئینات این کاربرد فراوانی دارد. با این حال طبیعتا لازم است که چاپ بک لایت پارچه در ابعاد مختلف تولید شود تا بتوان متناسب با نیاز خود آن را خریداری کرد. برای ارائه این نوع خدمات میتوانید از آن بک لایت کوثر استفاده کنید.

چاپ بک لایت شیشه ای :

شیشه دیگر متریال مورد استفاده در چاپ تابلو بک لایت می باشد که به دلیل غیر قابل جذب بودن، ضد خش بودن، بی رنگ بودن و شفاف بودن امکان تصاویر مختلف بر روی آن وجود دارد. همچنین شیشه می‌ تواند به راحتی نور را از خود عبور دهد، با این حال معمولا در چاپ بک لایت شیشه ای از رنگ های تیره استفاده شده و همچنین طرح به گونه‌ ای باشد که قسمت‌ های روشن نسبت به قسمت های تیره نور بیشتری را از خود عبور می دهد که با این کار هنگامی که از پشت شیشه، نور عبور داده می شود تصویر روشن شده جلوه بسیار زیادی دارد و تاثیر فوق العاده ای بر روی مخاطب می گذارد. 

هزینه چاپ بک لایت به چه صورت است ؟ 

شرکت ها و مجموعه های متعددی برای انجام خدمات شما در زمینه چاپ بک لایت   وجود دارند که مجموعه چاپ هفت مهر در این بین در تلاش است با به کارگیری دستگاه های مناسب و پیشرفته خدمات با کیفیت و مناسبی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد .

مشتریان عزیز برای ثبت سفارش خود در زمینه چاپ بک لایت میتوانند از طریق مراجعه به مجموعه هفت مهر بصورت  حضوری و آنلاین از طریق سایت ، واتساپ و تلگرام با مجموعه هفت مهر در ارتباط باشند.همچنین مجموعه هفت مهر آماده ارسال سفارشات شما مشتریان عزیز در شهرستان نیز می باشد.

شرکت هفت مهر در قبال اعتماد شما عزیزان مسئولانه پاسخگوی تمامی خدمات از نظر فنی ، کیفی و مالی می باشد و با توجه به زمان سریع آماده شدن سفارش و هماهنگی با سرویس حمل و نقل مورد تایید شما سفارشات در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد. 

با توجه به تمامی عوامل اقتصادی ، هفت مهر همواره کوشیده است ضمن حفظ قیمت ها ، منصفانه ترین قیمت را به تمامی مشتریان گرامی ، به خصوص دانشجویان عزیز ارائه نماید.

تمامی خدمات طراحی ، چاپ و صحافی را با مدرن ترین تجهیزات و تماما زیر نظر نفرات حرفه ای و بدون واسطه و برون سپاری انجام می گیرد.

اولویت ما حفظ سلامتی و خدمت رسانی سریع و بدون محدودیت مکانی به تمامی هموطنان عزیز است، لذا تمامی راه های ارسال فایل ، استعلام قیمت ، ارسال محصولات و دریافت نظرات در دسترس همه عزیزان قرار گرفته است.

قیمت چاپ پلات (چاپ طولی با عرض 104 سانتی متر)

جنس رول

قیمت واحد (تومان)

کوتد 180 گرم

130.000

کوتد 160 گرم

130.000

فتوگلاسه 260 گرم براق

200.000

فتوگلاسه 260 گرم مات

200.000

پشت چسبدار

180.000

تحریر 80 گرم

80.000

بک لایت

200.000

کالک کاغذی 112 گرم

150.000

سوالات پر تکرار

برای شروع سفارش چه باید کرد؟

مشتریان عزیز برای ثبت سفارش خود در زمینه چاپ می توانند بصورت حضوری و آنلاین ( سایت ، واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام ) اقدام و با توجه به راه‌های ارسال فایل نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

پس از اتمام سفارش به مجموعه هفت مهر پس از دریافت آدرس از طریق بیک اقدام به ارسال سفارش شما خواهد نمود. همچنین مجموعه هفت مهر آماده ارسال سفارشات شما به شهرستان نیز می‌باشد.

برای سفارشات بالای دو میلیون تومان هزینه ارسال رایگان است.

مشتریان عزیز می توانند از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین از طریق واتساپ و تلگرام برای پیگیری سفارش خود اقدام نمایند.

مشتریان عزیز با مراجعه به سایت هفت مهر می توانند در بخش های مختلف نمونه کار های چاپی مجموعه را مشاهده نمایند.

زمان تحویل سفارش بسته به سفارش مشتریان متغیر است . برای اطلاعات در زمینه سفارش خود میتوانید به صورت آنلاین با مجموعه در ارتباط باشید.

بله ، در صورت نیاز مشتریان عزیز فاکتور ارسال می گردد.

به دلیل حجم بالای سفارش مجموعه بهتر است مشتریان عزیز قبل از ارسال از مناسب بودن فایل خود اطمینان حاصل نمایند . برای اطلاع بیشتر به بخش راهنمای ارسال فایل در سایت مجموعه هفت مهر مراجعه نمایید.

بله ، مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به آدرس مجموعه هفت مهر به صورت حضوری سفارش خود را ثبت نمایند.

بله ، در بخش های مختلف سایت ، قیمت خدمات مجموعه به روز می شوند.

بله ، از این سازه ها میتوان در فضا های باز و بسته استفاده کرد.